Wishlist - Oblečení

Ahoj :)
Další článek je na téma wishlist, nebo-li to, co si plánuji koupit v nejbližší nebo pozdní době. Jelikož opravdu nemám peníze, je to přehled toho, co v budoucnu mít chci. Tenhle wishlist se týká oblečení a myslete si co chcete, třeba i to, že jsem rozmazlená, ale já si na ty věci šetřím a chci si na ně taky vydělat.
S ségrou to děláme tak, že si hezké věci dáváme do záložek. Postupně je odstraňujeme a přidáváme nové. Spíše ta druhá varianta. Je mi jasné, že až na ně budu mít peníze, spousta už bude vyprodaná, ale co se dá dělat. Nemůžu mít všechno.
Ke každému produktu napíšu cenu, celkovou snad ani raději ne, ještě bych se toho lekla, protože pálka to bude obrovská. Ale kdo chce, může si to spočítat :)
Takže jdeme na to =).
Začala bych oblečením z Bonprix. Je to internetový obchod, na který jsem už článek psala, takže není nic jednoduššího, než se podívat do štítků a tam si článek najít. Původně tady mělo být víc věcí, ale jelikož je krize a peníze nejsou, a navíc nejsou některé momentálně na skladě, takže fotky nemám.

http://www.bonprix.cz/vyrobek/tricko-s-tzv-vodou-917070/?category=371&type=image

Tady vám hodím rovnou odkaz ;)

Zbytek věcí z BP, které mám vybrané momentálně nemají, ale to nevadí. Alespoň to vypadá, že toho je méně. Jdeme dál.

Další jsou rifle, které jsou z obchodu Be-Beauty. Momentálně je mají za 400 korun a moc se mi líbí. Světlé rifle momentálně nemám.
Světlé džíny roury SLEVA!!!

Teď naprosto úžasný módní doplněk - šátek. Je slevněný, stojí pouze 2 dolary :) Tak doufám, že ještě hodně dlouho slevněný bude. Tady je:

Black Pattern (Black) Pink Cosmic Print Lightweight Scarf | 260584109 | New Look

A teď to příjde. Japonský obchod a s ním hodně velká vlna produktů a oblečení.

Jako první je toto krásné dvojdílné tričko, které se dá sehnat za 550 korun.

Japan dvojdílné tričko, tunika se srdcem

Dále Vám ukážu hnědožlutou mikinu, která stojí cca 740 korun.

Japan dámská mikina bílá s potiskem - W7 SL082803WI

Teď si dáme něco roztomilého, moc roztomilého. Huňatá medvědí mikina s ušima ^^
Ta stojí pouze 420 korun :)

Japan medvědí mikina s ušima - hnědá - SM AW04203,  W7 ZA032604, WD JR0001

Džínová sukně. Potřebuju moc sukní. Nikdy jsem je moc nenosila, až loni jsem nějak začla. Takže
potřebuju do zásoby :). Stojí 620, což je celkem dost. Asi si nějakou sukni seženu jinde :)

Japan džínová sukýnka  - AD QZ11080820

Teď si dáme jedinou vyjímku tohoto článku. Něco, co není oblečení. Ikdyž svým způsobem to je oblečení pro mobil :)

Antiprachová zástrčka. Absolutně sladká :))
Stojí 99 korun.
Japan antiprachová záslepka,zástrčka líná kočička 3,5 mm pro iPhone 4/4S iPad 2 3 HTC

Dalším obchodem je sexyoutlet.cz. Tam se mi líbí tato tunika, která stojí 390 korun :)

Tunika dámská vel. 36 - 38

A poslední kousek je také z japonského obchodu. Bohužel ho momentálně nemají, ale třeba bude, než si na něj našetřím :D

Tričko, stojí 380 korun.

Japan tričko Mickey bílé - W7 HA030507

Tak to je zatím vše :) Myslím, že je toho požehnaně, když si vezmete, že potřebujete kosmetiku, boty, kabelku. Spoustu takových věcí tam ani nemám :)  A taky si vemte, že chodím i očumovat obchoďáky. Toto jsou věci, které chci pouze v okruhu internetu :)

2 komentářů:

Ame řekl(a)...

Docela málo :D na mých 14 000 z Japonského obchodu nemáš :D

Lucy Enne řekl(a)...

To jsem zjistila, že jsem něco i zapomněla :DDD jdu to tam dodat

Okomentovat