Zázračný kelímek od Oriflame - recenze


Ahoj ahoj :)
Dneska Vás chci seznámit s produktem od Oriflame, který můžete znát jako "Zázračný kelímek".
Určitě spousta z Vás ví, o co jde. Ostatní se dozví novinku :).

Kelímek je vlastně hydratační balzám, který je perfektní pro Vaši suchou kůži. Nenanáší se pouze na rty, ale můžete ho nanést i na suché lokty, okolí prstů...však to známe. Venku je zima, -6 stupňů a my si zapomeneme rukavice. Do druhého dne, ne-li dřív, máme ruce suché, popraskané a zarudlé. Po nanesení balzámu pociťujeme rozdíl. Nevím jak ostatní, ale já do druhého dne rozdíl poznala. Jedná se opravdu o rychlou péči. To samé platí i o rtech, které také dostávají zabrat. Hlavně přes zimu. Velmi mi vyhovuje. Rty jsou po něm opravdu hydratované a jemné.
Máte na výběr hned z několika vůní: čokoláda, třešeň, vanilka, karamel, mandle a jeden bez vůně. Já mám doma třešeň a čokoládu. Toužím i po karamelu, ale bohužel asi ho neseženu.
Kelímek je k dostání jak na internetu, tak občas ho najdete i v nějakém tom katalogu v akci.
Jediné co mě tak trochu trápí, je cena. Nesleduji všechny Oriflame katalogy, ale na internetu se pohybuje cena okolo 220 korun, což si myslím, že je na 15 ml kelímek docela hodně, když si vezmete, že spousta značek taky má podobné kelímky, ale podstatně levnější.
Já koupila třešňový za 99 korun a čokoládový za 70 korun.
Balzám je bezbarvý. Tady můžete vidět pár fotek:





5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Jé, "zázračné" kelímky miluju, nejvíc jsem si oblíbila právě karamelový a zase bych ráda vyzkoušela třešňový :)
Mám ještě jeden nový karamelový doma, pokud by jsi měla zájem, napiš mi na mail a můžeme se domluvit :) kolarovapetra93@gmail.com

Ame řekl(a)...

že bych se za ty prachy na nějaká kelímek nevysrala :D

Naty řekl(a)...

Tenhle zázračný kelímek miluju, vždy jsem ho dostala k narozeninám od mamčine kamarádky, která mě znala od mala a už tu bohužel není. Takže, když vidím tento kelímek, vzpomenu si na ni..V blízké době bych si ráda objednala čokoládový nebo karamelový..PS: Mě pomáhá i na akné...:)

Lucy Enne řekl(a)...

To je mi líto :( I na akné? No já mám hodně rozšířený akné a nenapadlo mě to nikdy použít. Normálně si to mažeš po obličeji nebo jen na problematická místa, na kterých se zrovna pupínek nachází?

L. řekl(a)...

Já mám ten kokosový.. musím přiznat, že se té vůně nemohu vůbec nabažit.:D hrozně krásně to voní:) a souhlasím. je to skvěle vychytená věcička, která se oriflame opravdu zdařila .. :)

Okomentovat