Nákupy - Únor 2013


Ahoj :).
Měsíc utekl jako voda, a jsou tu druhé nákupy. Tentokrát za měsíc únor. Řekla bych, že na dlouhou dobu nejspíš i poslední, nebudu mít díky maturity nějak čas se dívat po obchodech a drogériích, ale možná si něco objednám přes internet - pro zlepšení nálady. Přiznejme si, vždycky se nějaký ten důvod najde.
Tak jdeme na to :)

První věc, kterou tu mám je mobil. Neměla bych ho tu nejspíš vůbec řadit, ale co naděláte. Byl to nákup, byl. Jedná se o Samsung Galaxy Pocket (S 5300). Stál pouze dvě stovky. Byl totiž k smlouvě u jednoho nejmenovaného mobilního operátora.
Dál asi nic psát nemusím. koho zajímá, podívá se na internetu.



Nákup číslo dvě se týkal oblečení. Tento měsíc jsem si koupila jenom jeden kousek (ale počkejte, to příjde, až budu mít peníze, stejně už tak mám doma dost oblečení) a tím byly šaty. Kdo můj blog zná, ví, že jsme měli před týdnem školní ples a potřebovala jsem narychlo nějaké sehnat. Tradičně jsem zkusila bonprix.cz a nebyla jsem zklamaná. Skvělé, jako vždycky. Na obrázku nejdou moc vidět, proto přidávám i odkaz, je tam uvedena cena:

http://www.bonprix.cz/vyrobek/saty-s-volanky-954194/?category=114&type=image&return=ref




Další položka na seznamu Vám bude připadat nejspíš divná, sem nepatřící. A to sice čaj. Je karamelový, a proto ho řadím zde. Koupila jsem si ho poprvé a je netradiční. Koupíte ho v drogérii Rossmann a stojí 30 korun. Je v něm 25 sáčků. Moc mi ale nevoní. Ne, že by nevoněl po karamelu, to voní. Ale až moc. Strašně nasládle. Ale tak vypiju ho, když jsem si ho koupila :)



Poslední nekosmetická věc, kterou jsem si koupila je CD německé kapely Tokio Hotel. V září to bude myslím (:D) 8 let, co je poslouchám a před dvěma lety vydali první Best Of. Ke koupi jsem se dostala ale až teď. Stálo mě i s poštovným 777 korun. Krásná cena, tu si budu pamatovat hodně dlouho :)

 

A teď už přecházíme k drogérkovým, kosmetickým, dekorativním produktům :).

Koupila jsem si umělé řasy. Nikdy jsem je ještě neměla na sobě, ale plánuji to. Uvidím, jak v nich budu vypadat. I přes to, že je to dekorativní produkt, koupila jsem je v Gate, stály 24 korun.



Za další dvě věci musím poděkovat Katy, která mi je koupila. Jsou od Essence, z limitky a já zrovna v tu dobu byla nemocná. Takže ještě jednou děkuji za to, že jsi mi je vyzvedla :).
Jedná se o limitku Hugs and Kisses. Jako první tu mám lak, který má odstín 02 Dreams for Sale (jak já ty názvy vždycky miluju!) a Lip scrub v odstínu 01 Be my Valentine. Za fotky se moc omlouvám, líp to ale nešlo. Navíc lak je jenom průhledný se třpytkama a musíte uznat, že se to fotí opravdu špatně. Dohromady stály myslím 94 korun.





K dalšímu produktu se váže historka. Šla jsem do drogérie koupit mamce tužku na oči a dostala jsem o dost víc peněz, než tužka stála. To bych nebyla já, abych si nekoupila něco pro sebe. Všimla jsem si další limitky od Essence (ach jo! :D) a objevila jsem krásné krémové stíny za 60 korun. Tužka od Essence stála 30 a mamka mi dala 70 korun. Já se podívala do peněženky, viděla jsem hromadu drobáčů a šla jsem k pokladně plná nadšení, samozřejmě. Paní mi řekla, že chce 90 korun, já jí dala 70 a začala jsem jí tam málem po korunách dávat těch dalších dvacet. Jenomže, Lucy samozřejmě neměla 20, ale jenom 19. Tak jsem se na paní podívala a říkám: "Já budu muset ty stíny vrátit, chybí mi jedna koruna" a ona se na mě usmála a řekla, ať si to klidně nechám, že je to dobrý :). Trošku trapas, ale jsem ráda, že tam nebyla nějaká protivná paní, protože by mě vážně mrzelo tam ty stíny nechat, kvůli jedné koruně.
Jsou tedy z limitky Snow Jam a jsou v odstínu 01 Lilac is my style. Mají tak trošku růžový nádech, ale jinak jsou celé třpytivé.




Poslední věc, kterou tu mám, je lak na vlasy. Pěkně jsem si je na ples vyfoukala, ale protože zrovna pršelo, nebylo to na plese ani poznat. Což mě trochu zklamalo, ale zase na druhou stranu, který lak tohle zvládne? Stál něco mezi 50-60 korunami :).



Tak to by bylo z nákupů za měsíc únor vše. Doufám, že se vám článek líbil a já teď mizím spát :) Dobrou noc :)

7 komentářů:

S-hejvi řekl(a)...

tak nový mobil závidím, musí být super!:)) mimochodem šaty taky nemají chybu:)

Ame řekl(a)...

ten čaj si tam musím zajet koupit ^^

BAARRCCAA řekl(a)...

prohlížím si blog, nikdy jsem tu nebyla, klikám a klikám, líbí se mi tu.. a najednou!! vidím to cédéčko a jsem úplně hotová!:))) aliens!♥

Lucy Enne řekl(a)...

To mám radost :) <3

Kristýna řekl(a)...

Cdčko mám taky :) Taky mě děsně stálo :D
Ten čaj vypadá dobře, karamel mám ráda :)
a u těch řas jsem si vzpomněla na spolužačku ze střední, když měla nalepovací řasy na maturiťáku a měla je špatně nalepené :D Každý ji to říkal a ona každému říkala, že to ví, že to dělala poprvé :D

Katy řekl(a)...

Nemáš vůbec zač Luci..:) a ten čaj vypadá dobře, hnedka si ho zajdu koupit=)))

Anonymní řekl(a)...

Ten mobil mám taky :D od prázdnin :D

Okomentovat