Úvodní článek

Ahoj :)
Takže, kde začít.
Jmenuji se Lucka. Tento školní rok mě čeká maturita. A tento blog jsem založila, protože jsem chtěla vyzkoušet něco nového. Blogů jsem měla spoustu, ale na tomhle serveru je to první. Z mého bývalého blogu se stala povinnost,chodila jsem tam přidávat příspěvky, proto, že mi něco říkalo abych tam šla. Doufám, že tady to takové nebude :).

Pár otázek, které by vás mohly zajímat na úvod:

Proč název blogu December's kid?
Napadl mě asi před půl hodinou. Dneska je první den měsíce prosinec, takže tenhle blog, se narodil prvního prosince. Zítra mám narozeniny já, takže jsem taky svým způsobem dítě tohoto měsíce :).

O čem tento blog vlastně bude?
Tento blog bude převážně o mě a kosmetice. Budu psát recenze na dané kosmetické výrobky, snad to bude někoho zajímat. Třeba tím taky někomu pomůžu :).
Možná se tady objeví občas něco týkající se grafiky, kresby, umění...ale na to bych moc nesázela. Nemám vůbec čas  kreslit nebo grafičit. Což je škoda, ale co není může být :).

No já myslím, že by tohle mohlo být zatím vše :) Snad se brzo ozvu a snad tady taky někdo zajde :) Mějte se :)

1 komentářů:

Ame řekl(a)...

Píšu historicky první komentář juhůůůů ;DDDD

Okomentovat