When the Sun goes down...


Toužíš být celebritou, bavit se s Hanychovou

Toužíš být celebritou, jezdit si Limuzínou.

Bláznivou, podnapitou zas někde vyfocenou.

- Sharkass

Ještě, že arogantních lidí je tak málo. Poslední dobou, jsou všichni strašně milí, a když vám někdo pošle všechny maturitní otázky ♥. Vím, naučit se to musím sama, ale ubyla mi spousta práce. Akorát, ségru bych potřebovala 3. května s sebou - potřebuji tě na slohovku ♥. Když máte osobu, díky které se během 4 let na gymnáziu vyšplháte na dvojku z matematiky. Ani jsem už nedoufala, že by se mi to mohlo povést :).
Zítra poslední čtvrtletka a pak matiko, čau ;).

Ti lidi mi budou chybět. Rozhodně lepší třída než na základce. To stoprocentně. I ostatní třídy z ročníku jsou a dost lepší, než ty ze základky. Jsem ráda, že jsem ty lidi poznala :)

Zase tu byl Raego ^^ a zase jsem na něj nešla :D. Každopádně bude tu Majáles a s ním i Mandrage ^^.
Jo, duben a květen budou pořádně nabitý.

Tento článek moc obsáhlý nebyl, ale přijde rubrika BID a taky nejspíš nějaká další recenze, pokud bude čas.

Mějte se :)


"Moudřejší ustoupí," řekla Lucy a "odešla" ;)

3 komentářů:

Tesy řekl(a)...

Přijde vysoká škola a matematiko, opět se shledáváme :D

Lucy0077 řekl(a)...

sharkass moc nemusím jinak pro mě byla lepší taky střední než základka a raego se máš :)

Ame řekl(a)...

:DDDDD ty slohovky pořád -_- když dokážeš napsat článek, dokážeš napsat i slohovku :D

Okomentovat